|
Legelismertebb vállalatok Németországban |
|
|
|
2006.01.23. yoda |
|
| 2500 megkérdezett felsővezető szavazott, hogy melyik vállalatnak van a legjobb híre, ismét megegyezésre jutottak: negyedszer egymás után, a stuttgarti Porsche AG lett az első helyezett.
| |
|
Hirdetés
| |
| Eddig minden évben a „manager magazine” tette közzé a híres „imageprofile” tanulmányt a Bielefeld-i közvéleménykutatóval, az Emniddel együtt, melyet nyolc kritérium alapján értékeltek: a vezetés minősége, az innováció, a kommunikáció, a vezető megítélése, az alkalmazotti képzés/tájékoztatás, az ár/haszon arány, a pénzügyi erő és a fejlődés dinamikája.
Idén, szám szerint tizenharmadszor a német autóipar ismét megvédte helyét a pódiumon.
Az utolsó felmérés szerint a Porsche AG még tovább is növelte előnyét: a teljes ranglistán – 16 szektor 177 vállalata közül – 910 pontot gyűjtött a lehetséges 1000-ből, megelőzve ezzel a BMW-t (872 pont) és az Audi-t (841 pont). A helyezések a negyediktől a tizedikig a következőképp alakultak: Adidas, Puma, Google, Coca Cola, SAP, Toyota és Bosch.
| |
|
Kapcsolódó cikkek
|
|
- Golfautó a Porschetól
- Érdekes tények az exkluzív Rolls-Royce autókkal kapcsolatban
- Autómárkák eredete
|