|
Vezetőnélküli metró |
|
|
|
2005.11.12. yoda |
|
| A RATP (Régie Autonome des Transports Parisiens), a francia főváros metrótársasága 31 millió euró értékű megbízást adott a Siemens TS ágazatának, melynek keretében Párizs régi hagyományú metróvonalát vezetőnélküli üzemre alakítják át 2010 végéig.
| |
|
Hirdetés
| |
| Ez lehetőséget ad a nagyobb menetsebességre, a rövidebb követési időre és a járatsűrűség gyors módosítására az utasok száma szerint. A szerelvényeket egy üzemirányító központ fogja vezérelni, amelyet a Siemens szállít, csakúgy, mint a vonal mentén és a Linie 1 negyvenkilenc szerelvényén szükséges technikai berendezéseket. A Vincennes és a La Defense közötti vonalat 1900-ban avatták. A mostani átalakítás alatt az üzem zavartalanul működik majd, amire eddig még nem volt példa ilyen frekventált vonalon. Korábban az újonnan épült Linie 14-en valósított meg automatikus üzemet a Siemens Párizsban. Hasonló projekt van folyamatban Barcelonában (Metrolinie 9) és Nürnbergben (Linie 3 RUBIN). | |
|
Kapcsolódó cikkek
|
|
- Programozási hibák
- Vezeték Nélküli Város
- Intelligens csavarok a légzsák-kioldás érdekében
|